středa 16. března 2011

On mi tam napsal "hovínko"!

hovínko etc.
15.3.2011, úterý, hodina informatiky.

úloha: prezentace o Praze
objev hodiny: Pepa

byl to docela klidný, nezáživný den, jako každý školní den.
nudíte se, zíráte do počítače a už nevíte co dělat. plurk, facebook všechno je zablokované. 
jediné, co ještě nezablokovali, ale určitě zablokují je pepa (http://pepa.vyskup.com/).

všichni hned říkali: ,,jééééééééé, co to jé? cože? on s tebou chce šukat? jak se jmenuje ta stránka, hej!"
pár pipinek si řeklo: ,,ježíšku, to je blbinka, tam určitě nepůjdeme." omyl. všichni se tam koukli a už to "jelo".

,,hej, on mi tam napsal hovínko!" následoval výtlem celé třídy.
,,fůj, on mi napsal, že mě chce vyšukat, úchylák!"ozvala se holka, co trvrdila, že tam nikdy nevleze.

po hodině informatiky.
,,tyvole, já už na pepu chodím od svých šesti let. já ho objevila."
,,nene, jsem ho objevila!"
,,no jasně, Kristýno, já jsem ho našla první, píšu si s ním už dlouho."

takže propepovaná celá hodina. jak málo stačí ke štěstí mým spolužákům.

Žádné komentáře:

Okomentovat